Prosincová 5

Prosinec byl krásný měsíc, plný návštěv Prahy a milých setkání. Utekl neskutečně rychle a dávám tomu za vinu konec semestru a zkouškové. Začala jsem hezky s jedničkami, tak snad to tak půjde dál, avšak nebude to bez práce a děsí mě nejtěžší zkouška ze statistiky.

Vánoce mou rodinu moc neberou. Přijde mi, že jsou jen o úklidu a s ním přicházejícím hádkám a dárkům. Bohužel rodinu nenavštěvujeme, ani ona nás, žádné vánoční zvyky, nebo tradice nedodržujeme, což mě vždy dost mrzelo a ještě víc mě mrzí, že to rodiče vůbec nechápou. Těší mě ale naděje, že jednou budu moci mít Vánoce podle svého a snad na ně jednou budu i šťastná a obklopena lidmi, které mám ráda, protože podle mého mají být Vánoce právě o tom. Avšak pár věcí mi radost udělalo.


O zkouškovém mi dělaly radost tulipány a kinder vajíčko!


Často jsem si užívala v Praze.


A zažila jeden z nejkrásnějších večírků! Děkuji společnosti Braun! 


Od milé s0bi mi přišel balíček s krémem pro mou citlivou pleť a tím nejkrásnějším leskem Guerlain z vánoční kolekce! K letošním Vánocům mi nikdo nedal krásnější dárek. Děkuju!


A navštívila překrásné vánoční trhy v Praze.

Jaké byly Vaše Vánoce? :-)

5 komentářů:

  1. Já prožívám Vánoce v Rakousku a začala jsem zde i psát blog. Včera jsem byla na vánočních trzích v Salzburgu a moc si to užívám tu atmosféru. :)

    OdpovědětVymazat
  2. máme to uplně stejně, vánoce vůbec neprožíváme a už je prakticky neslavíme, jen mamka pořád trvá na tom mít stromeček.. :) jinak ty punčochy/ponožky jsou dokonalé!!

    >>> Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě si jednou uděláš Vánoce podle vlastní představ. Přeji hodně zdaru při dalších zkouškách ve škole.

    OdpovědětVymazat
  4. Supr kabelka,máš skvělý blog! Nechceš se vzájemně sledovat? (blogvin, instagram, fb) Byla bych ráda:))
    Giveaway o náramky s ostny
    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)