Říjnová 5

Říjen byl krásný a zároveň obtížný měsíc. Krásný díky zážitkům a setkáním. Náročný kvůli škole a určitým lidem. Druhý ročník na vysoké škole je o sto miliónů procent náročnější, než ten předchozí. Teorie se téměř vypustila a jedu aplikovaně statistiku a výzkum. Občas se mi chce brečet, kolikrát se přemáhám když víkend ležím v přípravě, nebo cizojazyčných knihách. Vím, že bych potřebovala začít bakalářku, začít si dělat přípravu ke státnicím, přečíst asi milion knih, naučit se minimálně další dva jazyky. Ale sakra jak to mám za ten život stihnout? Nebo spíš za těch pár měsíců co mi do státnic zbývá?

Co všem mohu doporučit je focení si toho, co vám udělá radost. Já k tomu využívám instagram, ale jak vidíte, postuju některé fotky i vám. Člověk tak nějak zapomene, co všechno za měsíc zažil, čím si dělal radost, nebo co ho potěšilo. Určitě si tyhle mini vzpomínky uchovejte a na konci měsíce se pokochejte, jak jste se měli krásně! :-)


Jedly jste někdy fíkus kaktusový? Ani to nezkoušejte. Má na sobě takové ty jemňounké vláskové trny, které se vám zapíchají do rukou a týden je nebudete moci vyndat! 


Také máte rády podzimní ovoce? Mandarinky, hrušky, pomela, granátová jablka? Já ano!


Ovesnou kaši moc často nejím, ačkoliv ji mám moc ráda. Jeden z důvodů je, že snižuje krevní tlak a já jsem jedna z těch, která ho má i bez vloček dosti nízký. Dalším faktem je, že kaši miluji s mlékem a jak víte, mléčné výrobky nejím a tak mléko nahrazuji sójovým, či jiným a to se mi značně prodraží. Takže kašička zcela výjimečně.


V Café Na kole v Hradci Králové dělají sójové latté!


Musela jsem podpořit ekonomiku.


S mamkou jsme si udělaly výlet do Prahy a Starbucks si i ona oblíbila.


Svetry, čaje, citróny a vínové laky. To je můj podzim! 

Jaký byl Váš říjen? :-)

10 komentářů:

  1. Súhlasím s tebou, druhý ročník je omnoho ťažší na VS, tie výskumy a projekty už sú tu a lietanie po knižniciach a zariadeniach začína:) moc pekné fotky, čaje a svetríky musia byť:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ovocie je pre mňa nevyhnutnosť každý deň v tomto období :) Super fotky :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :) ať se Ti všechno lépe zvládá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak u mňa vedie čaj, jabĺčka, a sviečky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kaktusový nesmysl jsem si koupila taky. Chuť vlastně žádná, malé zrníčka...a ty jehličky zabodané v prstech (a bohužel i ve rtu) mě bolely několik dní :(

    OdpovědětVymazat
  6. to sojové latté vypadá skvěle :) copak sis od MK koupila? :O

    OdpovědětVymazat
  7. Fikus jsem nikdy nejedla, ale určitě to musí být velmi dobré a šťavnaté.

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palečky, abys všechno zvládla a zároveň měla i spoustu volného času pro sebe :) To ovoce vypadá skvěle a hodně by mě zajímalo, co je v taštičce MK .)

    OdpovědětVymazat
  9. mnam mna kolko ovocia :) keby sa mi ho chcelo krajat :) a co je v tasticke MK?

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)