Listopadová 5

Z pětky už vlastně ani není pětka, někdy je to desítka, jindy patnáctka. Poslední dobou mám potřebu fotit každou blbost. Listopad byl jeden z nejhorších měsíců. Kromě toho, že jsem měla narozeniny se nám blíží zkouškové a já tedy trávím víkendy psaním seminárek a počítám slov na normostrany. Připravuji víceprostorové analýzy a když se najde čas snažím se učit na blížící se zápočty. Tohle zkouškové by mělo být to nejhorší, pak už to snad bude jen a jen lepší s ubývajícím počtem předmětů a blížícími se státnicemi a bakalářkou. Dost už ale o škole, našly se i pěkné chvíle a o ty se s vámi teď podělím.


Od mamky k 21. narozeninám.


Klasika v Cona Coffee.


Nela.


Avokádové snídaně před statistikou.


Kousek jara na podzim.


Víte jak moc je zdravé? 
 To samé tyhle džusy M&S!
 Jo moje kabelka je modelka.
Narozeniny od přítele.


Večerní mlsání.



Jaký byl Váš listopad? Připravujete se už na zkouškové? :-)

8 komentářů:

  1. Moc hezké fotky, hned jsem dostala hlad :D Můj listopad docela ušel, ale teď mě čeká nejhorších 14 dnů, kdy píšeme dva poslední zápočtové testy z chemie a podle těch buď školu opustím nebo ne. Zkrátka ta nejlepší předvánoční zábava :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky! pejsek má nejroztomilejší pohled :O ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na blog na Vianočnú Giveaway!
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. No to sú mňamkové fotkyy! Banánové Alpro mi-lu-jem (a avokádo tiež), havík je úžasný a zajko... no čo dodať? ♥ ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak hodně štěstí na zk, určitě se všechno podaří :) Ten králíček na poslední fotce nemá chybu <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)