Zářijová 5

Ke konci září mi po dlouhé době začala škola. Musím říct, že mi to procházení a kafíčkování v Hradci Králové chybělo. Avšak škola je o 150% drsnější než minulý rok, rozvrh mám nacpaný od rána do večera a nechybí každodenní příprava na předměty. Hold musím navyknout na nový, šílený režim a víc se učit. V září jsem "pětkových" fotografií vyfotila opravdu hodně a byla by škoda jich sem nedát více, než pět. Tak tady máte. :-)


 Mé neoblíbenější muffiny. Banánovo - borůvkové.


 Nejraději peču koláče.


Taky si ráda pochutnávám na smoothies, po ránu jsou lepší než káva! :-)


Poslední prázdninový víkend jsem si musela pořádně užít! 


Navštívila jsem výstavu svého oblíbeného Andyho Warhola. Škoda, že vystavovaných děl nebylo moc..


Ujížděla jsem na borůvkách.

 Poprvé v životě ochutnala Starbucks kávu. 


Trochu to přepískla na nákupech Marianne


Čajíčkovala a makronkovala.


A vychutnávala jsem si naprosto dokonalé vafle v kavárně v Náchodě.

No zpětně to vypadá, že jsem měla opravdu krásné září. Jaké bylo to Vaše? :-)

7 komentářů:

  1. Tak, a teď tu úplně slintám... Všechno to vypadá moc dobře. :)
    Září bylo pracovní, završila jsem první rok ve své první řádné práci po ukončení VŠ. Minulý víkend byly v Brně slavnosti vína, s kamarádkou jsme strávily sobotu na Svoboďáku a degustovaly a degustovaly... :D A nacpávaly se sýrama a palačinkama a haluškama...

    OdpovědětVymazat
  2. Moje září bylo spíše takové zařizovací a vyřizovací. Prostě povinnosti, na které při škole není tolik času. Ale našel se čas i na zábavu, začala jsem chodit s kamarádkou plavat a občas na brusle :) Snad mi ta akčnost vydrží i při škole :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam dnes všude vidím muffiny :) Asi se do nich dnes pustím. Udělala jsi mi hrozně chutě. Moje září bylo jako každý jiný měsíc. Uteklo rychle. Pořád jen pracuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne fotky. .. jake sis dala kafe? Chutnalo ti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vanilkové sójové latté a bylo výborné!! :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)