Srpnová 5

Srpen utekl jako voda. Hned prvního jsem s mamkou odlétala do Bulharska na slavné Slunečné pobřeží. Mamka první den prohlásila, že se jí tam určitě líbit nebude, ale rychle to odvolala. Nakonec se jí rušné letovisko a náš nádherný hotel u pláže líbil, že ani nechtěla odjet. Zbytek srpna nebyl takový, jaký bych si představovala, ale i tak stál za to.

Všem, kteří jdou prvního do školy přeji hodně nervů a pěkný začátek školního roku, mám sice ještě měsíc prázdniny, ale už to také utíká a letos mě čekají opravdu náročné předměty..


Můj první nákup u Victoria´s Secret a naprosto strašná cesta letadlem.


Miluju Spongeboba a v Bulharsku měli jeho nanuk! 


Mraky z trochu jiného pohledu.


Nejlepší pohodičkování u bazénu a all inclusive baru s těmi nejsilnějšími nápoji hned po ránu! :D


Vyzkoušela jsem je všechny, ale tenhle je nej! 

Jaký byl Váš srpen? :-)

6 komentářů:

  1. Pěkný pyžamo. Já byla na Slunečným pobřeží dva roky zpátky a moc se mi tam nelíbilo. Prostě mi tam chyběl klid, všude stánky s nevkusným zbožím, kasína, různý herny. Neustále nám někdo něco vnucoval. A ten systém nákupu zmrzilny na váhu... ? Nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kasíno jsem potkala jedno a stánky mi teda nevadí, ale je pravda, že ta zmrzlina mě naštvala. Narvali mi 700g do kornoutu za 3 stovky, snědla jsem zlžičku a začla tát, takže letěla do koše :D

      Vymazat
  2. Spongebob je týpek:-), fotka oblakov úžasná a tá od bazénu nádherne letná! Mmm, môžem si odpiť z toho supersilného nápoja, prosím?;-) Alebo z Green Tea with Honey? Ten je totiž aj môj najobľúbenejší!♥
    P.S.: Súhlasím s Ivet, pyžamko je krásne:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Vidieť takéto fotky ked je vonku zima nieje moc príjemné :D Na slnečnom pobreží sme boli pred rokom ale, žeby som bola z tej dovolenky iunesená povedať nemôžem...preto som si toto leto vynahradila výletmi po horách a skalách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jsem byla u moře naposledy jako dítě, takže nemám porovnání... :)

      Vymazat
  4. tenhle čaj v zelené verzi mi taky nejvíc chutná a má nejlepší obal <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)