Červnová 5

Červen utekl jako voda. Vůbec nemám ponětí kam se poděl a to jsem ho celý strávila doma. Ještě mi  zbývají 3 měsíce prázdnin. Jsem ten typ, co se z prázdnin neraduje..Vedra snáším špatně a v paneláku je opravdu nuda. Bohužel ani letos se nikam do zahraničí nepodívám a ani nějaký výlet po našich dědinách není v dohlednu. Ráda bych navštívila Brno, nebo Olomouc, kde jsem nikdy nebyla, ale není s kým a jak a no znáte to.. Jako každý rok i letos jsem byla na Votvíráku. Počasí se povedlo, kapely byly výborné. Jen spolujezdec zkazil vše co mohl.. Také jsem měla nějaké pobíhání po doktorech a tak doufám, že červenec bude lepší!


Dlouhé chvíle jsem zaháněla četbou a melouny.


Nebo seriály, například novou sérií Pretty Little Liars!


Kochala se tulipány.


Cpala se mým oblíbeným mangem.


A nebo broskvemi!

Jaký byl Váš červen? A máte plány na prázdniny? :-)

7 komentářů:

  1. to už je nová série PLL? to jsem nevěděla, hned se na to musím jít podívat :D jinak pěkné fotky a mně ten měsíc taky rychle uběhl, ale naštěstí mám léto a teplo ráda :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky :) Na Prolhané krásky jsem koukala minulý měsíc. Vždy se u nějakého seriálu zaseknu, když začnou s titulkami :/

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky, PLL se právě ted' jeden z mých nejsledovanějších seriálů :))
    Eva Hearts Life

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, hlavně ty tulipány jsou dokonalé <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)