Červencová 5

Červenec byl fajn měsíc. Byla jsem ráda, že zprvu nebyl tak horký, postupně se ale i k nám dostaly tropy a já umírala. Navštívila jsem pár večírků, grilovačku a poseděla s přáteli. Psala jsem pro vás spoustu článků, které si schovávám na šílené zkouškové období. Dnes, v poslední červencový den, odjíždím po více jak dvanácti letech k moři. Hurá! 


Nejraději jsem si pochutnávala na třešních, závidím všem, kteří za ně nemusí platit ty nekřesťanské ceny a mají je na zahrádce! 


V těch vedrech lituji především zvířátek. Náš Lojzík se chladí jak jen může..


Jahody jsou také fajn.


Jak již víte, jsem alergická na mléčné výrobky a teď docela ujíždím na mléku rýžovém. Tohle je výborné, ale předražené Alpro nekupuji, rýžové mléko si radši sama vyrábím! :-)


Poslední fotka je opravdu ošklivě vyfocena, navíc velmi nekvalitně. Byla pořízena v Národní galerii, kde jsem potají /pak jsem zjistila, že se tam fotit smí/ rychle blejskla citát, který mě zaujal.

Jaký byl Váš červenec? :-)

6 komentářů:

  1. Krásné fotky :) s těmi třešněmi souhlasím, ty ceny jsou hrozné.
    Užij si moře ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, tak si to u moře pořádně užij, já bych hned jela taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky!! Já to tvoje pětky mám hrozně moc ráda:)) Užij si moře!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, dostala jsem chuť na jahody :D Užij si moře :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)