Květnová 5

Květen byl naprosto bláznivý měsíc. Největší zátěží bylo bezesporu zkouškové, které jsem zvládla a to dokonce perfektně, takže mě teď čekají už jen a jen prázdniny! Byl to ale také měsíc plný zážitků. Vyrazila jsem s přáteli ven, což bylo skvělé odreagování a parádně jsem si to užila. Seděla jsem ve volební komisi ve volbách do evropského parlamentu a prováděla další vědecký výzkum. Vyrazila do Prahy na nákupy a především na výstavu Tima Burtona, kterou všemi deseti doporučuji! Taky mě chytla nějaká viróza, která se rozhodla mě vzbudit ve čtyři ráno pár hodin před nejtěžší zkouškou. Jsem za tento měsíc velice vděčná (až na tu virózu, samozřejmě) a moc jsem si ho užila. :-)


Na prvního máje jsem sice byla sama doma nepolíbená, ale udělala jsem se výtečnou rajskou polévku!


I v květnu jsem milovala ovoce a tulipány.. jo a hrála jsem si s písmenky.


Trochu si dávala do nosu s tímhle výýýtečným ciderem!


Že miluji tulipány netřeba opakovat, ale na své Converse teď pěji jen ódy!


Takové běžné prázdninové ráno.

Jaký byl Váš květen a jak se máte? :-)

11 komentářů:

  1. pěkné fotky, jde z nich taková pozitivní energie :D toto číslo Elle má vážně úžasnou obálku :3

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!:)Taky miluju tulipány♥!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tulipány jsou nejlepší! jne je škoda, že mají tak malou životnost a kvetou jen chvilku za celý rok :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš to jsou skvělé fotky♥ nechceš takovéto posty přidávat častěji?:)) Miluju je!! A na výstavu Tima Burtona se hrozně moc těším♥ o prázdninách plánujeme výlet do Prahy s přítelem na několik dní a jedním z bodů je právě tato výstava, Tima Burtona zbožňuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Přidávala bych častěji, ale neměla bych co. Nafotit takových pět fotek za měsíc mi dá docela zabrat :D Jinak můžeš sledovat na instagramu, tam takhle něco přidávám :)

      Vymazat
  5. Tak na ten cider mám najednou šílenou chuť!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. :) Já si květen také užila, ale červen je červen, hurá prázdniny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je mám a už to začíná být nuda :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)