Spring New In

Jaro. Nákupy. V mé hlavě zní tato dvě slova jako jedno. Neodolala jsem a má peněženka krvácí. V obchodech mají teď opravdu krásné kolekce a já se zuby nehty držím. Oblečení nepotřebuji, v létě se do školy nechodí a nemám ho kam nosit. Ale stejně mi to někdy nedá a kupuji převážně tílka a topy bez rukávů, což mě docela štve, protože nemám téměř žádná hezká trika, nebo halenky s rukávy. 


/Omlouvám se za zmačkané povlečení, ale satén nežehlím :D/
 Tak jsem si tedy koupila obyčejnou mikinu z Terranovy za necelé dvě stovky, na nějaké ty večerní procházky.. První cami top jsem pořídila v H&M a mám políčeno ještě na nějaké jednobarevné, protože se mi opravdu líbí a umím si je představit i pod sakem ke zkoušce. Druhý top s krajkou je z Takka a je tvořen z vrchní průhledné vrstvy a "spodničky". Třetí top je opravdu příjemný a vypadá krásně s jeansy a jeansovými kraťásky, které mám v létě opravdu ráda. Je z New Yorkeru.


Kosmetika je a byla mou slabostí a jinak tomu nebylo ani v květnu. Neodolala jsem biodermácké akci "Bioderma for everyone" a pořídila oční gel krém. Mohu Vám ale říct, že jsem si z něj teda na zadek nesedla, spíš naopak a silikon hned na druhém místě mě poměrně naštval. Ze svého wishlistu si mohu odškrtnout další položku a tou je můj vysněný Too Faced Milk Chocolate Soleil. Nemohu se ho a hlavně té jeho dokonalé vůně nabažit! Pokus na léto sháníte matný bronzer, tohle bude výborná volba! Také jsem navštívila stojany L´Orealu a koupila si krásný rudý lak. Červená barva na nehtech je mou nejoblíbenější a jinak tomu není ani v létě. Vyzkoušela jsem i Caresse lesk na rty, který je ve skutečnosti lipstain a jsem z něj odvařená tak, že jsem naběhla do Tety a v akci popadla Apocalips od Rimmel, který by měl být podobný. Pořádně jsem ho ale ještě neotestovala. Poslední kosmetickou položkou je Match Perfection, který byl v Rossmannu v akci a mohu říct, že nejsvětlejší odstín mi parádně sedne. Má na léto SPF 15 a kryje jen lehoučce, za mě paráda.


Já jsem tedy s nákupy spokojená a už mi na léto chybí jen nějaké obyčejné sandálky, víc nepotřebuji. Jak jste na léto vybavené Vy? A co jste si v poslední době koupily? :-)

20 komentářů:

  1. Já se v oblečení poslední dobou dost krotím a spíš se věcí zbavuju, než by tomu bylo naopak. A asi jsem divná, ale v obchodech si nějak nemůžu ani vybrat.
    Jinak doufám, že bude brzo recenze na bronzer, vypadá parádně. Já mám v merku Lagunu od Nars, ale tento bych si taky nechala líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle fázi jsem měla před rokem a zbavila jsem se téměř většiny oblečení, takže teď musím nakupovat. :D Nad Lagunou jsem také přemýšlela, ale nakonec díky přirozenějšímu odstínu a hlavně té vůni i ceně zvítězil Soleil. Recenze určitě bude. :-)

      Vymazat
  2. Ja si chci prevazne koupit elegantnejsi tilka a topy, v obchodech se mi ale zalibi malokdy, ted jsem brala pres ebay a na jarni nakupy teprve vyrazim.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ty topíky jsou vážně krásné. Líbí se mi ten květinový vzor :) Už se těším na recenzi těch lipstainů, doufám, že bude :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  4. Potřebuju halenky na pohovory, ale je to těžký najít něco, co by nevapadalo usedle a zároveň formálně.

    OdpovědětVymazat
  5. Och, Milk Chocolate! Už ho má pár dni v košíku;-), závidím a prajem, je fakt krásny. A ešte k tomu aj voňavý... no, idem sa do toho košíku asi zase pozrieť... :P Krásne nákupy! Aj ten červený lak je trés chic!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ta vůně je úžasná, pořád k němu chodím čuchat :D :)

      Vymazat
  6. moc se mi líbí rtěnka a lesk od Lorealu <3

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se strašně líbí ten květovaný top, na ten se musím jít určitě podívat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě nejvíc zaujal ten Too Faced bronzer, doufám, že bude brzy recenze!:-) Jen bych asi měla chuť ho ochutnávat, obzvlášť, jestli pěkně voní po čokoládě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude bude, prý i chutná jako čokoláda, musím to vyzkoušet! :D :)

      Vymazat
  9. Moc hezké kousky♥ já se nemůžu dočkat, až dodělám poslední zkoušku a také se budu moct něčím pěkným odměnit:))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné věci! Moc se mi líbí ten krajkový top z Takka. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Květované topy vypadají dokonale a nejvíce na světě miluju Too Faced a vše od nich :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné nákupy! A Biodermu teda moc ráda nemám, za plnou cenu výrobky absolutně nestojí a složení je taky děs běs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě už to byl snad poslední výrobek, který jsem si koupila, už na Biodermu nějak nemám nervy :/

      Vymazat
  13. Ahoj, mohla bych se zeptat kolik stál bronzer?
    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)