Spring Wishlist



Michael Kors - Glam Jasmine Parfume

Určitě nejsem jediná, která jásala, když se dozvěděla, že se k nám blíží kosmetika MK. Tohoto návrháře obdivuji už dlouho a nemohla jsem se dočkat jeho vyhlášených parfémů. Když jsem poprvé očichala tuhle božskou jasmínovou vůni nemohla jsem se jí nabažit. Přesně takovou měla mamka když jsem byla malá a už jsme ji nikdy nesehnaly. Proto když jsem jí přinesla navoněný papírek i mamka prohlásila, že ji musíme mít!

Clarisonic Mia 2

Jeden z nejdiskutovanějších kosmetických přístrojů. Na rozdíl od různých elektrických kartáčků na obličej Clarisonic štětinkami neotáčí a nerotuje, ale sonicky pulsuje a dík pleť dokonale čistí. U nás se dá sehnat v Sephoře za šílené 4 tisíce, ale já si ho seženu na jiných místech za méně než polovinu.

Too Faced - Chocolate Soleil Bronzer

Nemám bronzer, ne nemám, prostě ho nepoužívám. Ale poslední dobou, no vlastně poslední rok mě hodně láká. Asi investuji do nějakého lepšího, protože si myslím, že mi vydrží opravdu dlouho. Známý je tenhle čokoládový, který voní a prý i chutná opravdu jako čokoláda. Ještě rozmýšlím zda hořkou - tmavou, či mléčnou - světlejší verzi.

Bio Ionic - One Pass 

Značka Bio Ionic je v zahraničí známá svými vlasovými produkty. Žehličky z řady One Pass jsou považovány za absolutní špičku, která neničí vlasy a dokáže je vyžehlit jedním tahem. Vlasy už tři roky nežehlím a podle toho taky vypadají. Poslední dobou uvažuji, že s žehlením zase začnu a to s touhle kráskou. Upozorňuji ale, že u nás jsou pěkně předražené a je dobré je tedy objednávat ze zahraničí.

Bioderma - Sébium Global

Vždy u sebe musím mít nějakou lokální péči na pupínky a po vyzkoušení vzorečku půjdu nejspíše do Globalu, který mi pleť nedráždil a aspoň trochu uměl zkrátit mé utrpení s nějakým podkožním boláčkem.

Arganový olej

Potřebuju ho. Jo prostě ho akutně potřebuji na své suché vlasy! Zvláště v létě, kdy je mám neskutečně vysušené. Arganový olej, neboli tekuté zlato je vhodný jak na pleť, tak i vlasy a svými účinky je věhlasný. Avšak není tak lehké ho sehnat za nějakou slušnou cenu. 

Pokud mě sledujete na instagramu, tak víte, který z produktů jsem si již pořídila. A co je Vaším must have na jaro? :-)
Nezapomeňte se zúčastnit giveaway.

15 komentářů:

  1. doporučuju kartáček od Mary Kay je to úplně to stejné a stojí 1350 kč myslím, mám ho doma a jsem spokojená, nedáno jsem o tom psala v nákupech :)
    kdyžtak dej vědět kdyby si ho chtěla :)
    PS. dej mi vědět jak ti zabral ten arganový olej, mám suché zničené porézní vlasy a nic mi nezabírá :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on právě stejný není, ten od MK by měl s sebou točit a ne právě sonicky vibrovat.. A já chci ty vibrace, né točení, to by mi nedělalo dobře :/ Mně oleje dělají na vlasy dobře :)

      Vymazat
  2. Jeee tu voňavku a bronzer bych taky moc chtěla♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mohu se zeptat kde plánuješ Miu 2 koupit? Pořád nad ním přemýšlím a kdyby byl o polovinu levnější tak do něj jdu. Na ebay se bojím kvůli fejkům a taky nemám Paypal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ze zahraničí, ještě přímo nemám vybraný eshop. Pak zvažuji i Ebay u ověřeného prodejce, paypal není nic co by nebylo založena za méně jak 5 minut ;) A nebo aukro, či nějaká slečna, co ho prodává :)

      Vymazat
  4. Korsa by som tiež brala, len neviem či nie je moc sladká na mňa :)
    pozývam ťa ku mne na GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro někoho může být hodně sladký, na mě je to možná i málo :D Ale jasmín miluji :)

      Vymazat
  5. Na tu kors vůni si brousím zuby, ale ještě jsem si ji nikde neočuchala. Tak snad nezklame moje očekávání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti voní jasmín, tak určitě ne :)

      Vymazat
  6. Arganový olej také plánuju koupit, ale ještě víc mě láka parfém od MK. ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  7. tento parfém od M. Korse je úplně dokonalý ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Arganový olejík mám a je to vážně fajn věc Mohu vřele doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Doporučuju arganový olej od Ryoru. Mě na vlasy sedl víc než od Saloos.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam TF Chocolate Soleil v Milk Chocolate a je uzasny, doporucuju vsema desti :) Recenze je zde: http://rayonnera.blogspot.cz/2013/07/too-faced-chocolate-soleil-bronzer-milk.html
    Ted jsem si nedavno koupila dalsi baleni do zasoby :) (ale uz ma takovy jiny obal, jakoby zlaty matny plastovy..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Bioionic taky doporucuju! Skvela zehlicka :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)