Dubnová pětka

Dlouho zde nebyl nějaký příspěvek do mé pravidelné pětky. Je to možná i tím, že se nic nedělo, nic co by stálo za vyfocení, žádný zážitek, který by stál za zmínění. Mým největším odvazem a zážitkem je možná tak návštěva obchoďáku, kterou jsem řádně zaznamenala tady. Jediná záležitost, která mi dělá radost je jídlo. Jo kupuji jídlo a jím a jím. Zahání to smutek i volný čas.


Místo sladkostí si koupím ovoce a pak si na něm u youtube, nebo nějakého katalogu pochutnávám.


Michael Kors se mnou teď tráví mnoho času. Miluju ho!


Na Velikonoce jsem se dala do pečení. Včetně beránka jsem upekla u mé oblíbené Cookies podle BenjimanTV a něco jako králičkové cupcakes. 


Maliny a tulipány. Když mám obojí, jsem nejšťastnější.


Mé oblíbenkyně v jednom. EssieButton a ArdenRose!

Pěkné dubnové dny končí a s začátkem května je tu zápočtový týden, který je snad horší než následující zkouškové. Od půlky dubna drtím a už toho mám plné kecky! Jak jste na tom Vy, se školou? A co dělalo v dubnu radost Vám? :-)

15 komentářů:

  1. essie je nejlepší já se ted naprosto zamilovala do jejich vlogů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ji zbožňuju, je hrozně miloučká :)

      Vymazat
  2. Škola zatím v pohodě, ale když tak o tom přemýšlím, mohla bych si připravit alespoň materiály... :-) A fotky jsou úžasné a tečou mi z toho sliny! :-) (A mám stejný hrníček - ale bílý se světle zelenými tečkami :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ten zelený si musím také pořídit do sbírky! :)

      Vymazat
  3. Super věci a hezké fotky!! Nám už pomalu zkouškové taky začne a vůbec se na to netěšim:/ to zas bude jen učení a učení:/ už aby byly prázdniny:D Přeju ti hodně štěstí ke všem zápočtům a zkouškám!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě také hodně štěstí! A děkuji! :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. ten Michael Kors parfém má nejkrásnější balení! v jednoduchosti je prostě krása, ale já bych ho radši přece jenom ve stříbrné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky jsem spíše "stříbrný typ" :))

      Vymazat
  6. Korse jsem zkoušela a já si nemůžu pomoct, ale strašně mi smrděl :D ale měla jsem myslím jiný, jenže na mně se prostě spousta parfémů nějak blbě rozloží.
    a mám stejný hrneček! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně ty jeho ostatní taky nevoněly, ale tahle.. :-) Jó to je bezva, mám ho nejraději! :-)

      Vymazat
  7. Máš překrásný hrníček. Puntíky, to je moje.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásné fotky, parfém voní skvěle a muffiny vypadají super!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)