Filmové tipy #1

Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain

Amélie z Montmartru je mým nejoblíbenějším filmem. Musím říct, že jsem ho musela vidět nejméně 15x, než jsem pochopila určité významy a logiku tohoto filmu. Každopádně i u prvního shlédnutí zaznamenáte krásný romantický film s nádechem bláznivosti a zvláštnosti. Navíc nádherná Audrey Tatou k tomu jako bonus. :-)


Perks Of Being A Wallflower

Charlieho malá tajemství je romantické drama o partičce kamarádů s potížemi, které nejsou v jejich věku nic neobvyklého. Avšak Charlie má potíží a svých tajemství víc. Vždy mi u tohohle filmu ukápne slza. Odhaluje krásu přátelství a naděje. Navíc Emma Watson v hlavní roli!


The Book Thief

Zlodějka knih je nový film, který je teprve v kinech. Odhaluje nám druhou světovou válku z pohledu obyčejných němců a malé dívenky, dívenky, která miluje knihy a neumí číst.



Jobs

Steve Jobs je fenomén. Apple je fenomén. Film nám ukazuje Steveho život, založení firmy a s tím spojené potíže. Mně se líbilo, jak film zobrazuje jednotlivé počítače, technologie a s nimi názory. Dnes se můžeme smát výrokům jako "barevná obrazovka není možná!" a tak dále..


Millers On Trip

Millerovi na tripu je bláznivá komedie o pašování drog a hraní si na rodinku. Většinou takové komedie nemusím, ale tahle se vážně povedla. :-)


Mood Indigo

Pěna dní je umělecký film, který nemusí zaujmout každého. Ale mně i přítelovi se bláznivá romantická komedie se zajímavou realitou a vynálezy moc líbila. V hlavní roli opět Audrey Tatou a její francouzský půvab. Šťastný konec ale nehledejte..



To by byly asi všechny momentální tipy z mé filmotéky. Znáte nějaký z těchto filmů? Doporučíte mi nějaký? :-)

14 komentářů:

  1. Millerovi na tripu byly blbost, ale docela koukatelná :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No všechny americké komedie jsou blbost, ale zasmála jsem se.. :)

      Vymazat
  2. Charlieho malá tajemství děsně miluju a taky mi u toho vždycky ukápne slza, hlavně vždy na úplném konci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle těchto filmů doporučuju Kuře na švestkách, Něžnost, Upside down, Perfect sense, Beginners. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něžnost je úžasná! Zbytek jdu hned stahovat, děkuji! :)

      Vymazat
    2. Perfect sense super! :)

      Vymazat
  4. Amelie je skvělá a jOBS taky!!!:)) Já doporučuju 500 dní se Summer:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, 500 dní se Summer jsem si nechala na další filmový výběr! :)

      Vymazat
  5. Z výběru jsem viděla jen Perks, super, Emmu miluju! Par mě zaujalo, takže diky za doplněni meho seznamu filmu, ktere musim vidět. :D:)

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem jen Milerovi na tripu :D hehe, ostatní mě nějak neberou. :/

    OdpovědětVymazat
  7. Amélie je klasika, strašně moc ten film mám ráda :) Zlodějka knih mě zaujala, četla jsem o tom filmu na ČSFD a vypadalo to hodně slibně :) Určitě si ho nenechám ujít :)

    OdpovědětVymazat
  8. prvý a posledný film ma zaujali najviac, tiež ľúbim audrey (A) zlodejka kníh ma lákala v knižnej podobe, ale odkedy jej zmenili obal, nejak som na ňu zanevrela a s millerovcami súhlasím, tiež také komédie neznášam, ale toto bolo miestami vtipné, možno to bolo len kvôli atmosfére toho, že som tiež bola práve na rodinnom výlete v desivo starom kine, ale.. nepodstatné :D

    OdpovědětVymazat
  9. viděla jsem pouze Perks of beiing wallflower, a byla jsme nadšená, takže všem doporučuju :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, díky moc za tip :-), některé filmy jsou pro mě totiž novinkou :-))
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)