Lednová 5

Jak víte, leden je ve znamení zkouškového, takže tedy učení, učení, učení. Co to kecám? Prokrastinace! Koukám na jeden seriál za druhým a pořád něco dlabu! 


Mňam, mňam. Lesní ovoce mi dělalo společnost u metodologie.


Na slevách jsem byla dvakrát. V Hradci i Pardubicích. Za mě nic moc. Koupila jsem si jedno tričko s krajkovým potiskem, snad ho někdy vynosím. Pak bižuterii, která mě zaujala a hlavně božský nadlak Essence Circus Confetti, taky balzám na rty /proč? mám jich tunu!/ a nejhlavnější je menší crossbody kabelka s.Oliver jejíž původní cena byla něco přes tisíc korun.


A Bubble Tea byla má odměna za ústní zkoušku na jedničku! 


Sova Hedvika nádherně levandulově voní a hřeje. Také mi pomáhá s učením


Ale tím nejdůležitějším, nejkrásnějším a také nejdražším je bezesporu můj nový Ipad mini v té nové verzi s retinou a 16GB. Nemohu ani popsat jakou radost z něho mám. Jak jsem psala na instagramu, mé srdce plesá, ale peněženka pláče.
Majitelky Ipadu, máte nějaké tipy na aplikace, nebo třeba kvalitní obaly? :-)

Jaký byl Váš leden? Koupily jste si něco hezkého? :-)

15 komentářů:

  1. Ten iPad je super, taky jsem o něm přemýšlela.. Akorát mi to přišlo zbytečné, noťas a telefon mi to vynahradí. Takže peněženka je zatím v klidu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě od té doby co ho mám, tak noťas a mobil nepoužívám, je to taková blbinka, já to chtěla hlavně na čtení knížek :)

      Vymazat
  2. s tou prokrastinací tě úplně chápu:) moc hezký iPad:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ať žijí světlé chvíle zkouškového :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mna, dala bych si bobble tea! :-) ..ZVU TĚ NA GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2014/01/giveaway-balubunnycom.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mna, dala bych si bobble tea! :-) ..ZVU TĚ NA GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2014/01/giveaway-balubunnycom.html

    OdpovědětVymazat
  6. to tričko vypadá krásně :) hned bych si dala bubble tea! jak ti chutnalo? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bylo výborné! :D Jsem Bubbleholic, někdo chodí na kávičku, já na Bubble tea :) :D

      Vymazat
    2. jn, já ho též miluju :) hlavně mangové <3

      Vymazat
    3. Přesně, taky zbožňuju mangové!! :)

      Vymazat
  7. Moc hezký tričko:)) a ty bydlíš někde u Hradce nebo u Pardubic?:)) Já jsem z Hradce:)) a sovičku mám takyy:)) jen jinak barevnou:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlím kousíšek od Hradce a taky tam studuji :-)

      Vymazat
  8. awesome! I like your blog ❤
    I would be happy if we could follow each other??
    Let me know :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/


    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, ten Ipad vypadá opravdu krásně :). I ta taška :).

    OdpovědětVymazat
  10. Super věci :) Bubble tea chci ochutnat, a ta první fotka, to ovoce, mňam! :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)