35 Random Fact About Me - TAG

1. Jsem neskutečně líná
- jsem schopná se dva týdny válet v posteli a vylejzat z ní jen kvůli takovým těm lidským potřebám.



2. A také jsem neuvěřitelný prokrastinátor
- zrovna teď píši tenhle tag místo reflexe na NGOismus Václava Klause!

3. Šílený nostalgik
- nemůžu koukat na fotky, věčně u nich bulím, vzpomínám,..

4. Často si představuji, že umřel někdo, koho znám
- hlavně ve snech, představuji si, že mi umřel přítel, jdu mu na pohřeb atd, nejsem divná?

5. Miluji sladkosti!
- jo, můžu sníst čokoládu, bonbony, klidně tunu sladkostí v jeden den a problém mi to nedělá.

6. Jsem až nezdravě spořivá
- radši budu umírat hlady, než abych si musela koupit jídlo za padesát korun. Nad koupí všeho dlouze přemýšlím, na účtu se mi hromadí peníze a já je nechci utrácet. A občas taky radši sedím doma, než abych někam šla, když vím, že zase budu muset utratit nějakou tu dvacku.. Pomoc!

7. A hodně žárlivá
- na kamarády, přítele, rodiče, na všechny a všechno co bere pozornost, která mi mohla být věnována.

8. Často nemocná, kvůli slabé imunitě
- v osmé třídě jsem měla mononukleózu a od té doby to se mnou jde z kopce..

9. Za volantem jsem neskutečně sprostá
- jsem sprostá jak dlaždič, všichni řidiči mě štvou, jezdí pomalu a blbě :D

10. Často jsem bezdůvodně protivná
- prostě to tak je.

11. Nemám nejlepší kamarádku
- nemám a nikdy jsem asi neměla, měla jsem vždycky nějakou na jeden, dva roky a pak mě nechala, vyměnila za lepší. Asi by mi to ani nevadilo, ale nikomu bych nepřála ty momenty, kdy si máte vybrat dvojici na práci, popisovat nejlepší kámošku ve slohu, při tělocviku jste vybíráni jako poslední.. Proto si teď hrozně vážím svých 3 kamarádů na vejšce, takové mé skupinky a jsem neskutečně ráda, že si konečně mám ke komu sednout, mám každý den komu sdělit co se mi stalo, děkuju! :-)

12. Věřím v boha
- prostě jo.

13. Neoblíbenějším jídlem jsou palačinky a pizza
- máte je také rádi? :-)

14. Každý den popíjím bylinkový čaj
- zrovna teď Křemíkovou bombu!

15. Neumím kreslit
-absolutně vůbec a hrozně mě to štve.

16. Strašně ráda peču
- hlavně muffiny (mou specialitou jsou banánové) a dorty.


17. Neumím něco dodělat pořádně dokonce 
- a věřte, že to umí život opravdu opepřit.

18. Často si představuji, že mě celý svět a každý nenávidí
- normálka, často si proto mažu facebook, jsem offline, mám pocit, že se chci zahrabat do země a nevylézat. 

19. Bojím se své budoucnosti
- co budu dělat, kde budu žít, jak se uživím?

20. Každý den i o prázdninách vstávám před šestou hodinou ranní
- nevěřili byste, jak je den pak dlouhý a nudný..

21. Nebaví mě koukat se na televizi
- opravdu ne.

22. Nikdy jsem neměla oblíbeného zpěváka, herce, kapelu atd..
- vždycky když se mě na to někdo zeptá, tak nevím co říct..

23. Nedělám žádný sport
- mám ráda lyžování, ale lyžovala jsem naposledy před 3 lety, jinak jsem totálně líná a na kole jsem už taky 2 roky nebyla, v bazénu letos také ne..

24. Miluji umění
- hrozně ráda chodím do galerií a na různé výstavy.

25. Nepiji alkohol
- asi to souvisí s mým šetřílkovstvím a taky s tím, kolik to zabíjí mozkových buněk, je mi jich líto.. A prostě mi to nikdy nic hezkého nepřineslo, nebaví mě to, nedělám to.. :-)


26. Ráda uklízím
- když tohle někde vyřknu, rázem je v sále ticho. Jo baví mě třídit, seskupovat, rovnat a prostě mít krásný uklizený pokojíček. :-)

27. Pasta se musí mačkat odspodu
- a samozřejmě, že doma ji všichni mačkají jak se jim zlíbí a tak já své první ranní minuty trávím tím, že ji přemačkávám odspodu a hrozně mě to irituje!

28. Většinu mého volného času trávím sledováním seriálů
- jsem klidně týden zalezlá v posteli a koukám na všechny série všemožných seriálů, zrovna teď dojíždím třetí sérii Pretty Little Liars, asi to souvisí s mou leností a prokrastinací.

29. I když něco hrozně moc chci a mám na to, nekoupím si to
- tenhle fakt zase souvisí s mou spořivostí. Každý něco chceme, ať už je to nová halenka, nebo maska na vlasy. Jsou věci po kterých toužím, ale i když bych si je mohla koupi třeba stokrát, nekoupím si je. Jsem divná....

30. Má neoblíbenější barva je modrá
- a hrozně mě štve, že nemám modré oči.

31. Nesnáším sarkasmus a ironii
- jsem cíťa a prostě se mě to dotkne.

32. Jsem slepoň
- nosím kontaktní čočky, v brýlích narážím do věcí.

32. Mojí nejoblíbenější zemí je Anglie
- a taky se mi celkově líbí britové a ten jejich přízvuk!

33. Oblečení v mé skříni je sežazené podle barev a účelu
- jo jsem pošuk.

34. Instagram sjíždím 24/7
- jsem závislák už téměř dva roky.



35. Oddělala jsem už tři notebooky
- ale já za to určitě nemůžu! 

Máme nějaký fakt společný? Prozradíte mi nějaký zajímavý fakt na sebe? :-)

9 komentářů:

  1. moc pěkný TAG, spousty věcí mám úplně stejně! nejlepší je bod 1 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Absolutně souhlasím s 3, celá já! s 10 a 11 taky, kamarádky mám, ale ne žádnou tu nejlepší, tím bude asi můj přítel :D A 17.. bože, za tohle se nesnáším!

    OdpovědětVymazat
  3. ve spoustě bodů souhlasím, mám moc ráda podobné tagy, vždycky se dozvím o blogerkách něco nového:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Bod číslo 26 je mi opravdu dobře znám :))

    OdpovědětVymazat
  5. vo viacerých som sa dosť našla:D

    OdpovědětVymazat
  6. s tymi kamoskami sme na tom rovnako :)

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. V pár věcech jsem našla sama sebe! :)

    OdpovědětVymazat
  8. V hodně věcech se přirovnávám k sobě a máme dost věcí společných :)

    OdpovědětVymazat
  9. fúha, po prečítaní mi pripadáš ako moja spriaznená duša, veľa vecí mame spokojných;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)