Listopadová 5

Listopad byl pro mě zatraceně náročný měsíc! Mimo jiné jsem měla dvacáté narozeniny, které se tedy nenesly v duchu oslav, ale drcení na zkoušky, přesněji na zkoušku, kterou jsem měla druhý den a řeknu Vám, šest kreditů zadarmo nedostanete.. Avšak byla tu spousta věcí, které mi udělaly ohromnou radost!


Od přítele jsem dostala nový parfém Killer Queen od Katy Perry.


Pořídila jsem si nový ultrabook, protože se bez něj ve škole opravdu neobejdu. Pokud sháníte lehké, menší, přitom výkonné a nepředražené kousky, určitě koukněte do řad Lenova. Navíc mají opravdu povedený, minimalistický design!


Prováděla jsem svůj první sociologický a fakt jako pravý, prostě pravý, vědecký výzkum!


 Nevím jak vy, ale u nás se k narozeninám dort, zákusky nebo bonboniera nedává :-D


A jedinou koupí byly tyhle dva laky. Essie a u nás méně známá, avšak výborná značka Zoya.

Ještě bych mohla zmínit, že dnes tento blog slaví svůj první rok! Moc Vám, mým čtenářům děkuji za přízeň a  doufám, že se Vám blog bude dále líbit. :-)

Jaký byl Váš listopad? Já se zase letím učit statistiku na zkoušku, kterou mám ani ne za týden. :-(

13 komentářů:

  1. Listopad byl pro mě hodně náročný (testy, diplomka), ale všechno jsem ustála, spadl mi obrovský kámen ze srdce a těším se na svátky. Tobě přeji hodně štěstí se statistikou, pro mě to nebyla zrovna procházka růžovým sadem :)
    Jinak k tvé 5: ke Katy Perry jsem si včera čuchala, ale popravdě, vůbec mi nevoní. Na Lenovo nedám dopustit, mám Thinkpad v červené verzi a je to muclík :D Pombär už jsem hrozně dlouho neměla, ale děláš mi chutě, jako malá jsem je měla hrozně ráda. A Zoya lak vypadá parádně, prozradíš barvu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no statistika není vůbec lehká.. Ta vůně mi bohužel taky nevoní :/ Přesně tak, je to mudlík :D Zoya je v odstínu Burke :)

      Vymazat
  2. i pro mě byl listopad náročný a děsný měsíc :/ pěkné fotky, ta vůně od Katy Perry vypadá tak úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě Killer Queen voní, ale na mě bohužel voní jako pánský parfém :/

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně to právě taky voní tak nějak pánsky, proto ji přítel asi vybral, že to voní jemu..

      Vymazat
  4. Tak to přeji vše nejlepší Tobě i Tvému blogu :-)
    Já se začínám učit "až" teď a nervy mám skutečně na pochodu ;-D

    OdpovědětVymazat
  5. Killer queen má skvělý flakón. Rozhodně ho musím v brzké době očichat, popis zněl více než lákavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k dvacetinám, ke zkoušce a blogu k prvnímu roku! :D Je to vše? :)
    Ten ultrabook ti závidím, taky bych něco takového už potřebovala. A taky pom-bar, samozřejmě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)