Záříjová 5

Září pro mě nebyl hezký měsíc. Už od prvního týdne jsem nemocná, vystřídala se u mě chřipka s angínou, také mě navždy opustila jedna má milovaná osoba a k tomu všemu začala ne moc jednoduchá škola.

Teď ale k tomu, čím jsem si udělala radost :-)

Co by to byl podzim bez svetříků. Celokrajkovou mikču mám C&A a je velice příjemná. Růžový svetřík se stříbrnou nití a krajkou  přes horní část zad jsem pořídila v F&F.

Poprvé jsem ochutnala slavný Arizona Tea, přivezl mi ho přítel z Německa a hned druhý den jsme zjistili, že se prodává už i u nás v Tescu a ještě levněji. P.S.: Je vynikající!!!

Ano ano, splnila jsem první dvě položky ze svého wishlistu. Kabelku jsem už měla v ruce, ale nakonec jsem ji tam nechala, já blbá. Jinak nebojte, tohle (bohužel/bohudík) nebyl můj jediný kosmetický nákup :-D

Pokud někde (v zahraničí) uvidíte tyhle Oreo sušenky, berte je všemi deseti!

A jak už jsem zmínila, pochutnávám si teď na sójovém mléku Alpro.

Jaké bylo Vaše září? A čím jste si udělaly radost? :-)

11 komentářů:

  1. kdepak jsi koupila to sojové mléko? soja v prášku je hnus :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tie svetriky vyzeraju naozaj dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Arizona je výborný, tenhle mi zrovna moc nechutná ale v Candy store si vyberu vždy :D:) Jinak ty OREO?! pokud je nebudu mít do týdne, uřmu :D Miluju všechno , kde je bílá čokoláda, a jestli je na tomhle, musim je mít ♥.♥ :DD
    PS: jinak krásný blog, já s tím začínám a jsem ráda že jsem na tvuj narazila a hned si ho mužu dát mezi oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je moc milé, děkuji!
      P.S.: Taky miluji bílou čokoládu!! :)

      Vymazat
  4. oreo v bile cokolade chci taky zkusit!

    PS: Zapoj se do souzete na mem blogu o Printic fotky:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  5. Ten samý hrneček od Granka mám taky ! :) A sojové mléko plánuji vyzkoušet, jen mě trochu odrazuje jeho cena.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)