Rakytníkový olej Dr. Popov


V poslední době se hojně mluví o různých olejích. Slyšely jste ale už o tom rakytníkovém? Je známo, že blahodárně působí na oběhový i trávicí systém a umí zatočit i s kožními chorobami. Rakytníkový extrakt působí antioxidačně, čímž na sebe váže volné radikály a zpomaluje stárnutí organismu.

O rakytníku se ví, že je zdrojem karotenoidů, flavonoidů, ale i vitamínů A, K, E, D, B1, B6, C a P a dalších minerálních látek i stopových prvků. Nesmím zapomenout na kyselinu listovou, minerální soly a třísloviny.. A navíc vzácnou omega-7 mastnou kyselinu. Prý pomáhá i jako prevence infarktu a snižuje cholesterol v krvi, čímž příznivě působí na žíly a tepny a zabraňuje tak trombózám. Dále umí zatočit s kožními problémy, jako jsou jizvičky, nebo akné, protože má skvělé regenerační účinky, proto je vhodné ho používat i na vlasy.

Olej má tmavě oranžovou barvu a je získávám z Rakytníku řešetlákového. Lisuje se za studena a tím se zachovávají všechny aktivní látky.


Proč tedy užívám tento zázrak vnitřně? 
Protože podporuje imunitní systém, očisťuje organismus, umí zatočit s jarní/podzimní únavou, chrání srdce a cévy, zlepšuje srážlivost krve (s tou jsem měla opravdu problémy,  ne jednou mi kvůli sražení museli odběry opakovat), zlepšuje stav pokožky a vlasů, má antibakteriální účinky a rozpouští hleny. Dokonce jsem slyšela, že se používá jako podpůrný prostředek při léčbě rakoviny.

A jak jsem tedy rakytníkový olej používala?

1) Vnitřně
Na lžičku při jídle, 2-3 denně. Mohu říct, že chuť je naprosto hrozná, typicky olejová a ještě má zvláštní rakytníkovou pachuť. Chce se to tedy přemoci spolknout a popřípadě něčím zajíst a zapít.
Po pravidelném a dlouhodobém používání jsem si všimla větší kvality vlasů a pleti.

2) Tělový olej
No musím upozornit, že budete žlutí, ne žlutí vlastně oranžoví. Ale pokožku to hydratuje parádně. Bohužel olej i barví oblečení, takže jako tělový olej je bohužel kvůli zabarvení nevhodný.

3) Zábal na vlasy
Klasicky nanést a zabalit vlasy do igelitu na pár hodin. Nezapomeňte pořádně vymýt a umýt nějakým hodně voňavým šamponem, protože vůně rakytníku není moc vábná! Popřípadě můžete nanášet pouze na konečky.

4) Pleťový regenerační olej
Svými účinky na akné, jizvy a další neduhy je rakytníkový olej známý. Namáznu jím jizvičku, hojící se ranky a regenerační účinky jsou do rána opravdu patrné! Někomu může ucpávat póry, ale někdo ho na sebe patlá plošně, určitě to chce vyzkoušet, co vám vyhovuje.

Sama za sebe tento univerzální olej opravdu doporučuji, už jen kvůli tomu, že je lepší než nějaké multivitaminové tabletky a věřím v jeho zázračné účinky. Navíc komu se nehodí olejíček na ranky a jizvičky.

Rakytníkový olej značky Dr. Popov zakoupíte například na jejich eshopu a to za 240 Kč za 50 ml, nebo v obchodech se zdravou výživou.

Máte zkušenosti s tímto, nebo podobnými oleji? Jak je používáte Vy? :-)


6 komentářů:

  1. S takovými oleji žádnou zkušenost nemám,ale když ho tak chválíš,že bych nějaký vyzkoušela? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po užívání vnitřně tohoto oleje, že se zlepšily vlasy a nehty?! Tak do toho jdu, to je něco pro mě a děkuji za tip!!! Máš moc krásný blog, který jsem si moc oblíbila.:))

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vidím, že mi to vážně pomáhá. Určitě je to lepší než různé doplňky stravy ve formě prášků. :-) Nemáš zač a moc děkuji! :-)

      Vymazat
  3. Tak tenhle olej vypadá moc dobře. Něco už jsem o něm slyšela, ale tvá recenze se mi zalíbila. :-) Dekuju, určitě se po něm podívám.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak mě tenhle olejíček láká, jenže jak mě něco nechutná tak to pak leží na poličce a jen se na to práší a neumím nic brát pravidelně :(
    Jinak moc pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)