Srpnová 5

Pokud jsem si v červenci stěžovala na málo nákupů, tak v srpnu nemohu, hned první týden jsem vyrazila na lov!

Naprosto miluji své nové šperky ze Sixu, byla to láska na první pohled a jsou ze stejné kolekce jako mé krajkové psaníčko z minulé pětky. Náhrdelník je úžasný v kombinaci se svetříky.

Saka z Reserved za naprosto parádní ceny. Už se nemohu dočkat, až je vytáhnu na vejšku! :-)

Basic trika, z Kenvela a Fishbone za méně jak stovku, Amisu krajkový peplum top byl za 129,- neodolala jsem ani propínacímu cardiganu za 180,- z F&F!

Poctivě pro Vás testuji nový vlasový olej od Garnier a neodolala jsem dalším Rimmeláckým lakům, bohužel jsem za ně u pokladny platila stovku, ne slibovaných 39 Kč/Ks...

I v srpnu jsem mimo nákupy nikam nezamířila, nic neviděla a nezažila, ale k svátku jsem si koupila tyto skvělé borůvky! :-)

Jaký byl Váš srpen a co jste si pořídily? :-)

Follow on Bloglovin

5 komentářů:

  1. ten náhrdelník je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, i ty nášničky, takové něžně romantické :-)

      World By Bella

      Vymazat
  2. wow to sako je naj! a brusnice mnam!

    Inak posledne dni Weleda giveaway, nezabudni sa zapojit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to jsou bezvadné věci. Taky jsem byla minulý týden po dlouhé době na nákupech.
    Zvu tě k sobě na giveaway, potěší mě, když se zúčastníš ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak!! Měli super slevy a ulovila jsi krásné věcičky :-)

    Na mém blogu je Giveaway, tak budu ráda, když se zúčastníte.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)