Antiwishlist TAG, aneb co mě nebere


Znáte to, často jste k některým produktům, nebo značkám skeptické a přitom jste je ani nevyzkoušely, prostě je nemáte vůbec chuť začít zkoušet! A co neláká mě? 

1) MUA, Famous, ...
Ano tyhle levnější britské značky, které jsou všechny na jedno brdo a hlavně patří jedné společnosti. Od MUA jsem něco vyzkoušela a všechno stálo za vyhození do koše, radši si za to co jsem utratila za celou objednávku koupím jednu rtěnku, ale nebude jako lepidlo se třpytkami..

2) Starbucks
Nikdy jsem tam nebyla a kvůli cenám asi ani nebudu. Neláká mě a na cestách mi postačí nějaké z mekáče.. Navíc tahle kavárna nikde v mém blízkém, nebo vzdálenějším okolí není.

3) INGLOT
Hned se mi vybaví "Polsko". Ne neláká mě to, nemám už k polským výrobkům důvěru. Obdržela jsem tvářenku v Ladyboxu, ale to že byla v nějakém plastovém obalíčku a já si musím za dvojnásobnou cenu tvářenky na ni koupit pouzdro? Radši MAC...

4) Produkt který je během týdne recenzovaný všude
Za to tedy nemohou bloggerky, ale PR oddělení firem. Ale pak se stane, že jsem doslova alergická na Scandal Eyes, Maybelline Colorama, Ziaju a mentálně novou pop art kolekci od L´Oreal.

5) Jillian, 30 day shred
Všechno tohle "online" cvičení mě nebaví a hlavně články o tom přeskakuji jak mohu! Nebaví mě cvičení, bože jsem líná jak můj králík a nějaký hon za postavou mě fakt nebere. Jsem hrozná, vezu si zadek autem a od té doby co jsem neúmyslně zhubla 15 kilo sháním článku o tom, jak přibrat.. Holt nejsme všichni stejní :-)

6) Časopisy
Mamka si týdně kupuje různé Katky, Jůlie a Vlasty.. Já to teda nechápu, časopis stojí sice 10 korun, ale nic v něm není, jen obrázky a reklamy. Radši si zadarmo projedu blogy, kde najdu užitečnějších věcí mnohem více.. 

7) Avon, Oriflame, katalogový prodej
Katalog jsem ve třídě ráda prolistovala, ale málokdy si něco koupila. Zboží je poměrně drahé a kvalita mi přijde hodně nízká. Co jsem měla z nelevné dekorativky stálo často za prd a tělovou kosmetiku si koupím levněji a radši v drogerii. Prostě já a katalogy nejsme kamarádi...

8) Maskáč, neon, rychlé módní trendy, sportovní styl
Aby to nebylo jen o kosmetice, povím vám, že mě neberou módní výstřelky, které se na chvíli objeví a pak rychle zmizí. Co se týče oblékání mám ráda minimalistický styl a jednoduchost. Oblíbila jsem si různá saka a kabátky, často basic trika a svetříky, které ráda doplňuji náhrdelníky a šátky. Jediné co se u mě zachytilo a to už od deváté třídy jsou klasické vzory květin a krajky, které se momentálně vyskytují snad všude, takže už mě také pomalu přestávají bavit. Také sportovní oblečení u mě moc nenaleznete a to z toho důvodu, že vůbec nesportuji, jo hamba mi!

Co byste Vy zařadily do vašeho antiwishlistu, co vás nebere? :-)



13 komentářů:

  1. pěkný antiwishlist, taky mě neberou maskáče ani neony :)

    OdpovědětVymazat
  2. Maskáče mi tolik nevadí, ale neony nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  3. maskace, Jillian a cvicenie vseobecne, zlozenie vo veciach :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě nebere : psaní komentářů na blogy, kde ještě musím vyplňovat ten roboticky kod....vylozene to nesnasim
    a pak jsem ted videla u jedny holky giveaway s podminkou- ze bude platna jen kdyz tam napise minimalne 20 lidi- a to byla prosim giveaway jen o nejaky blby vzorky...a jeste bude trvat mesic ...:-D :-D :-D
    pak mě vůbec nebere skort- příjde mi, že to snad ani nikomu nesluší
    a pak mě taky neberou 20 minutovy videa ...jsem ochotna kouknout tak na triminutovy...ale prosim 20 minut? kdyz kazda blogerka recenzuje podobny veci? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já zase ty dvacetiminutový ráda, lakuju si u nich nehty :D

      Vymazat
  5. Já mám rády lidi , kteří dokážou projevit opravdu svůj názor ! Já to říkávám takhle , ať si dělá kdo chce co chce, ať si poslouchá Biebra,mě to je jedno nevadí mi to je to jeho věc .. Nesnáším ale když to lidi mají rádi jen naoko protože je to právě cool ... :D

    OdpovědětVymazat
  6. S 2 a 5 absolútne súhlasím. Pre istotu na Slovensku Starbucks ani nemáme :-D a je pravda, že je to až kozmicky vysoká cena za obyčajnú kávu -.-
    A k tým 30 dňovým cvičeniam, tiež ma to vytáča. To akože keď chcem schudnúť alebo si udržať kondičku, tak mi stačí cvičiť len 30 dní?? A potom sa môžem rozvaliť na gauč a nič nerobiť? :-D Nevidím v tom žiadnu logiku O:-) oh a z neónov ma neskutočne bolia oči :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě určitě nebere Ziaja a podobné výrobky, které vidím na každém druhém blogu. Po pár recenzích už mě to číst ani nebaví, ale jak píšeš je to blbost PR firem :/

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím že štýl obliekania máme podobný, tiež sa najradsej obliekam do tmavých základných farieb, mám rada saká, skinny jeans, ženské tvary, sukne.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, taky bych chtěla nechtěně zhubnout:D.. Jak se ti to prosím tě povedlo?:D Taky nemám ráda Starbucks a Inglot snad radši ani neznám, Jillian jsem zkoušela 1 den a nestíhala jsem se dívat do počítače a zároveň cvičit, mnohem radši mám Blogilates:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to šlo dolů díky zdravotním komplikacím :/

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)