Červencová 5

Pětky se staly mou nejoblíbenější rubrikou, bohužel tenhle měsíc pro mě byl dost nudným, téměř nikde jsem nebyla a nic, kromě toho co vám tu ukážu, jsem si nenakoupila..

Australskými opály jsem si udělala radost za maturitu :-) Líbí se Vám? 

 Tohle je můj jediný kosmetický nákup, Dermacol akce 1+1 zdarma jsem neodolala a rtěnka v odstínu 04 je jak dělaná pro mě. Mini lesky jsou balené v roztomilé krabičce a byly ve výprodeji za ani ne 20 korun. O Bourjois krásce jste už slyšely.. :-)

 Štětce Real Techniques jsou mým splněným snem. Přibyl k nim i kabuki na minerální makeup.

Jediným nekosmetickým nákupem je krajkové psaníčko ze Sixu a sada náramků z Orsay.

Pátou fotkou měl být nějaký zážitek, nebo klasicky letní věc. Ale u vody, ani na nějakém výletu jsem nebyla a popravdě jsem za celý měsíc nepořídila jedinou fotku.. Snad postačí jahody :-)

Co jste si koupily Vy? A jak trávíte léto? Doufám, že lépe než já :-)


5 komentářů:

  1. krásné věci, hlavně to psaníčko se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. V červenci jsem toho taky moc nenakupovala, abych řekla pravdu - hlavní položku na mém seznamu tvořily opalovací krémy. Makeup se zredukoval na minimum.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlastně, ted jsem toho moc nenakupovala, ale spíše jsem byla venku a užívala si sluníčka na koupališti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. tie štetce! také potrebujem!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)