Summer Wishlist


Max Factor - Experience makeup
Líbí se mi, že nabízí velmi světlé odstíny, potřebuji nejsvětlejší i v létě, kdy opálení nedosáhnu. Makeupy už více jak rok nenosím denně, vlastně je teď nenosím vůbec, ale chtěla bych zase začít na nějaké výjimečné události a myslím, že by tento nebyl vůbec špatný. Chci přirozené krytí a hlavně dobře sedící odstín.

Real Techniques
Tuto značku štětců nemusím vůbec představovat, doufám. Cenově velice dostupné štětce, i když u nás v ČR máme ceny trochu nasazené. Objednala jsem si vytoužený Expert face brush a Setting brush z iherb.com, tak uvidíme za jak dlouho dorazí. Každopádně bych svou budoucí sbírku chtěla rozšiřovat. Myslím si, že tyto štětce jsou pro mě, laického uživatele, naprosto vhodné. 

Sleek Blush by 3 - Sweet Cheeks
Britská značka Sleek mě dostala svou kvalitou za velice kladné ceny. Je proslulá svými pigmentovými tvářenkami a na tvářenky já slyším! Momentálně je vydána nová kolekce s názvem Sweet Cheeks a ta musí být má! Odstíny přesně pro mě! Je nutno zmínit, že ve skutečnosti nejsou tak šíleňácké, těchto tvářenek není třeba nabírat štětcem jak o život, naopak, jen se jich dotýkáme, jsou velice jemně mleté a božsky pigmentované!

Sleek Contour Kit
Nepoužívám bronzer, asi jsem divná, ale ani žádný nemám. Jsem bledule a prostě ke mně nejde. Co by se mi hodilo je ale pudr na konturování. A pokud je takový pudr spojen s rozjasňovačem tak jsem mu propadla! Navíc, že tuto krásku vytvořil opět onen Sleek známý kvalitou pudrových výrobků? Chci to!

Maybelline Master Precise liner
Určitě jsem se už zmínila, že černou tužku na oči nenosím, nesluší mi a to jsem tmavovláska. Jsou ale večery, události na které se tenoučká linka hodí. K tomu jsou určené linky ve fixu, které mi maximálně vyhovují jelikož umí vytvořit tenké přirozené linky. Nevýhodou je krátká životnost. Mně to nevadí, chci si je znovu pořídit.. Právě pro ty speciální příležitosti. 

Urban Decay - Naked Basics
Která kosmetická nadšenkyně by si nepřála Naked? Od UD už nějakou tu paletku vlastním a jsem přesvědčená o jejich kvalitě. Vždy jsem si přála Naked 2, ale peníze na ni nejsou a vlastně bych ji asi ani na 100% nevyužila. Za to 5 matných stínů a 1 s jemným shimmerem? Ooooo!

To by byl můj letní wishlist, je poměrně obsáhlý a hlavně finančně nákladný.. Vlastně nevěřím tomu, že bych si tohle všechno pořídila za rok, natož za léto, jsem hrozný šetřílek.. 
Co byste si chtěly koupit Vy? :-)

8 komentářů:


  1. Já jako kosmetická nadšenkyně jsem zatím po Naked nezatoužila :D Asi jsem divná, ale pár stínů za šílené peníze a na očích nikdo nepozná jestli je to Urban Decay nebo levnější varianta s bází :) myslím.. :)

    Spíš bych zatoužila po tom pudru s rozjasňovačem :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si myslela, dokud jsem něco od Urban Decay neměla, kvalita je znatelná.. Navíc když se to rozpočítá, tak cena na jeden stín je téměř stejná jako za nějaké Essence stíny ;)

      Vymazat
  2. Štetce by som teda brala aj ja, keby mi ich niekto podaroval :D Inak by som si ich asi nekúpila, doma mám štetce čo potrebujem a využijem a viac mi je nanič :) A Naked je na tom asi tak isto, mám doma jedničku ktorú používam pravidelne každý deň a iné tiene ani nepoužívam, rozmýšľam aj nad dvojkou ale asi by som ju až tak nevyužila ako jednotku, keďže v dvojke sa vyskytujú aj bronzové tiene ktoré ja nerada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj wishlit bude taky zajimavý..:D mám už tolik věcí co chci, že nevím, jak to udělám :/

    OdpovědětVymazat
  4. Linky ve fixu jsou bezva věc, používám je ráda:)

    OdpovědětVymazat
  5. Naked bych taky chtěla...snad jednou :)

    OdpovědětVymazat
  6. RT štetce som z iherb objednávala cca 6 týždňov dozadu a stále nič...už ma to celkom štve :-/
    Inak s tými cenami na česko-slovenských eshopoch súhlasím....Je skoro komické že keby si chcela objednávať aj len jediný štetec tak ťa to aj s poštovným výde z US asi tak o stovku menej ako odtialto...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky čekám už měsíc :( Ale prý je to normální no..

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)