Červnová 5


Miluji "mamky" novou vůni Lady Gaga - Fame. Na léto není tak tvrdá a výrazná, za to je krásně květinovo-ovocná.


Mark&Spencer organický zelený čaj s jasmínem, mmmm!


Třpytivé náušnice Six, které jsem ještě neměla odvahu vzít na sebe. Nosily byste je běžně, nebo jen na večerní události? :-)


U Bí jsem vyhrála v giveaway a mohla si vybrat jeden z pár odstínů Color Whisper, vybrala jsem si Mocha Muse, kerý je pro mě naprosto parádní alá "mé rty, ale lepší"! :-)


Letní klasika, Frisca a kniha, kterou mám už skoro rok a musím se na ni konečně vrhnout! :-)

Jaká je Vaše červnová pětka?

Follow on Bloglovin

13 komentářů:

  1. to nové frisco s bílými hrozny je strašně dobrý :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná předčilo oblíbený černý rybíz! :D

      Vymazat
  2. Tu LG musim očuchat:) Jinak k těm náušnicím, určitě bych se nebála je vzít normálně přes den, nemusíš mít rovnou culík nebo drdol, aby kříčely z dálky, ve vlasech se to schová:) taky musim udělat článek o mých nových přírůstcích!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se už odvážit a vyrazit s nimi! :)

      Vymazat
  3. ja by som si tie náušnice snáď zobrala aj k niečomu jednoduchému, jednofarebnému. nielen na ples, alebo čo ja viem kde. veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou přímo dělané k minimalistickému outfitu :)

      Vymazat
  4. same naozaj uzasne veci! Ja by som si kludne dala nausnice aj samotne len zvolila jemne oblecenie :)

    Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER GIVEAWAY kde je cena tasticka plna darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. ten caj uplne zboznujem som prenho ochotna ist do m&s a to celkom daleko pesky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám bohužel M&S asi 200 km od bydliště, takže :/

      Vymazat
  6. Ty třpytivé náušnice jsou nádherné a určitě bych je novisla i přes den!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Oooh LG voňavku by som vel'mi chcela..krásne voní <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)