Květnová 5

Miluju wedges lodičky od Bati!

Své maturitní vysvědčení s vyznamenáním :D

Moschino Funny od přítele.


Můj první Ladybox, který jsem vyhrála u Dashulky , děkuji!

Nádhrdelník z Tally Weijl, který mi přítel přivezl z Prahy.


Jaká je Vaše květnová pětka? :-)

11 komentářů:

  1. úžasný botičky a náhrdelník ♥ gratuluju k maturitě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, pěkný článek! :)
    Gratuluju :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee já mám wedges z H&M a taky je mám ráda! :-) Dělají menší nožky! :-)
    BTW. JSEM NOVÁ ČTENÁŘKA, JUPÍ! :-DD

    Jestli budeš chtít, taky mrkni ke mně na blog - http://handbagforladies.blogspot.cz/
    Potěší mě to!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k maturitě:) Lodičky vypadají krásně, hned bych je brala:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji :)
    Ty boty vypadají úžasně :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vy dostávate matururitné vysvedčenie v takom obale? Aj ja chcem! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vy ne? :O Ještě nám to udělali červené a modré podle vyznamenání :D

      Vymazat
    2. Taky jsme měli maturitní vysvědčení v obale. Všichni měli ale modrý :D

      Vymazat
  8. Jé to je super, gratuluji k maturitě! A ty wegdes jsou fakt nádherný, jen asi u Bati bych si je nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju k maturitě i krásným botičkám.) Já mám s Baťou špatný zkušenosti, ael vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)