Winter TAG

Možná si říkáte, co blázní, vždyť zima je už u konce, je po vánocích. Ale já teda sníh ani zimu nepociťuji, takže pro mě skoro zima nezačala. Začne až s lyžováním, na které jsem se doposud nedostala.. 

1) Jaký je Tvůj oblíbený vánoční lak na nehty?



Laků mám spousty, tyhle barvy mám na zimu nejraději, avšak kvalitu Avoňáckých laků nemám moc ráda.

2) Jaký je Tvůj oblíbený produkt na rty?
Do školy ráda nosím kelímkový Essence, válí se mi po lavici a neustále se v něm ďoubu, na cesty určitě zmiňovaný Yves Rocher!



3) Jaké je Tvé oblíbené zimní oblečení?
Svetry! Miluju je, mám jich spoustu a nejraději mám mintový z Lindexu, poměrně tlustý a teploučký!


4) Jaký je Tvůj oblíbený zimní doplněk?
Šály a různé šátky, které přehodím přes svetry. Mám teď novou kruhovou mintovou z New yorkeru, a jednu šedivou nějaký rok starou z H&M, tak ty mám moc ráda..



5) Jaké jsou Tvoje oblíbené vánoční svíčky nebo vůně?
Nejraději mám lesní ovoce z Ikea, za 29Kč parádní svíčka, s výdrží 30 hodin a báječnou vůní! Mám hned několik do zásoby! Mimo to se prázdná sklenička hodí například na šperky :)



6) Oblíbený zimní nápoj?
Miluji teplé Bubble Tea, například Liči s tapioky a mangovými bubble, mňam!

7) Oblíbený vánoční film?
Asi Sám Doma, pro mě má oblíbená klasika. Nesnáším Mrazíka!

8) Oblíbená vánoční písnička?
Asi žádnou nemám, doma koledy neposloucháme.. 

9) Oblíbené jídlo nebo sladkost na Vánoce?
Včelí úly, kdo je ještě miluje? :)

10) Oblíbená vánoční dekorace?
Doma moc nezdobíme, takže asi svíčka, mně stačí, nemám moc vánočního dekoru ráda.

Co vy? Pokud se rozhodnete tento TAG udělat, určitě se podělte o odkaz! :)

4 komentáře:

  1. I love the sparkly one!

    all the best in the NY! <3
    xx,
    Lucija
    WLL

    OdpovědětVymazat
  2. ten ruzovy essence je z tych 4 asi najlepsie, ale u mna rozhdone nie naj balzam..:/

    OdpovědětVymazat
  3. Jááá miluji Včelí úly ;) :)
    V New Yokeru mají některé věci nepřekonatelně krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se do řady milovníků včelích úlů, čert vem, že jsou tučné jako blázen! Jen bohužel je nikdo kolem mě nedělá, ale jsem domluvená se známou, že na příští rok se do nich pustíme společně a snad je nějak zdoláme. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)