TOP 12 - 2012

Je nejlepší čas Vám představit mou top 12 kosmetických výrobků, které mě za tento rok nadchly a staly se mými nejlepšími přáteli. Často to jsou výrobky z levnější kategorie, které opravdu překvapily!


Co se týče mé každodenní ranní péče, tak neopomínám krém na oční okolí od značky Valea s mateří kašičkou, tál asi 30 korun a je zkrátka fantastický, zvláční, hydratuje, nedráždí!

Cicalfate od Avéne jsem zakoupila v Paříži, neucpává mi póry, tak akorát hydratuje mou smíšenou 
pokožku a hojí jizvičky po akné. 

Sudocrem patlám na boláčky a pupínky neustále, vysuší, regeneruje.. momentálně ho nanáším příteli na popraskaný a bolavý nos od rýmy.


Noční krém se mi osvědčil tento od Baley pro problematickou pleť, stál kolem padesáti korun, hojí začervenalé pupínky a hydratuje


Péči o ruce perfektně plní krém od Essence za 35,- z Douglasu. Kdo ještě nemá, nebo o něm snad neslyšel tak šup pro něj! :)

 Balzám na rty od Yves Rocher je parádí na regeneraci zrovna v tomto počasí.


Co se týče očí tak mými spojenci jsou tekuté linky od Miss Sporty, které mají bezva aplikátor a výdrž na jedničku, jen tedy nejsou voděodolné, mně se ale ani jednou nerozmazaly, ani nepopraskaly. 

Mou nutností jsou voděodolné řasenky a tato od Essence je nejvíce voděodolná! Mám ráda přirozené řasy bez nánosu barvy a tato řasenka to splňuje, odličuje se skvěle. 

Noční péče od Dermacolu není tak drahá jako péče od Taliky, kterou jsem vyzkoušela a plní účel skoro stejně. Já i přítel jsme zaznamenaly výsledky. 

Tužka od Essence s jemným shimerem se nerozmazává, není moc výrazná a dokonce vydrží, za pár kaček je super! Používám na celé víčko pro rozzáření pohledu, nebo jen jako doplněk do vnitřního koutku.


Posledním výrobkem je Dermacol make-up cover, který jak jsem si všimla většina z vás také vlastní jako korektor. Tento makeup není možné spotřebovat, cena kolem 130Kč a nejsvětlejší odstín je i pro tu nejbledší bledulku :)


Co se týče péče o vlasy překvapila mě Schauma s jejím bezoplachovým sérem na první fotografii. Mé krepaté a neposlušné vlasy krotí a udržuje je v pěkném stavu :)

Jací jsou vaši oblíbenci za uplynulý rok?


12 komentářů:

  1. Sháním nějaký krém na noc a určitě vyzkouším ten od Balei - děkuji za typ :), Krém mám s čokoládou a nic moc nevoní, ale hlavní je, že pomáhá :)
    Řasenku mám taky od esence, skoro tu samou, ale v černé barvě, akorát není voděodolná. Mám už druhé balení a nikdy ji nevyměním :).
    Dermacol make-up cover je nejlepší věc, kterou jsem si mohla koupit, nikdy nevyměním :)
    A tu Schaumu jsem dostala k vánocům od kamarádky, akorát na barvené vlasy, no a fakt je super. Vlasy jsou pak krásně rozčešat :)
    Máš pěkný blog a začnu tě určitě sledovat :)
    A třeba tě zaujme i můj blog :) http://ejandd.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ten make-up cover od Dermacolu chci už delší dobu vyzkoušet, četla jsem na něj vcelku dobré recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě skvělý jako korektor! :) Chystám na něj recenzi..

      Vymazat
  3. ty linky používám taky a jsou super, perfektně drží :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzám od Yves Rocher mám taky, byl kdysi k orbitkám :D Je skvělý :) A jestli jsi spokojená s tím sprejem na rozčesávání od schaumy, rozhodně zkus od glisskuru, ten byl pro mě ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za tip, určitě po spotřebování vyzkouším :)

      Vymazat
  5. Občas taky pěkně zírám, jak mě levné věci dokáží překvapit :) Balzám od Yves Rocher jsem ji kupovala jednou ve Francii a byl zrovna z vánoční kolekce, byl parádní! Souhlasím s Christine, že od glisskuru je rozčesávač lepší, můj nejoblíbenější :) já používám ten růžový, krásně voní. A díky za tip na krém na ruce, vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten korektor od Dermacolu je super a hlavně vůbec neubývá!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda konečně někde vidím něco od té Valey - zkoušela jsem od ní masku na akné a teda ta byla děsná :D Ale krém bude určitě něco jiného... Můžu se zeptat, kde jsi ten krém koupila? Já ho třeba v Praze nikde nevidím, jen v menších bezejmenných drogeriích mimo Prahu a docela ráda bych vyzkoušela i něco jiného - třeba zrovna ten oční krém :)

    A Sudocream je taky trefa do černýho :) I když mně teď lékárnice doporučila místo Sudocreamu Vitellu - má taky skvělé výsledky :)

    Chlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za chválu! :-) Valeu jsem koupila v nějaké zapadlé malé Tetě, ale minule jsem ji sháněla snad ve všech malých drogeriích a nikde jsem ji nenašla.. Jinak já ji mám fakt ráda.. Zrovna na Vitellu koukám a vypadá sakra dobře! Děkuji ti za tip!

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)