Dermacol Make-up Cover

Voděodolně, extrémně krycí makeup, hypoalergení, SPF 30 a nejvyšší krycí schopností. To je tento zázrak.
Pokud ho chcete používat jako make-up na celý obličej, pak pouze pro focení, natáčení, speciální příležitosti - pro toto byl vytvořen, ne na každodenní nošení! Vznikl dokonce jako jeden z prvních make-upů v Evropě, vlastně i ve světě a to pro potřeby Hollywoodských hvězd!




Většina z nás se naučila tento make-up používat jako korektor! Ano, je hutný, dobře se s ním pracuje a to krytí.. jedna báseň! Stojí 129 Kč a má mnoho odstínů, bohužel v drogérii jsou k dostání většinou tak čtyři z nich a to navíc naprosto nepřirozené. Takže buďto doporučuji zajít do Dermacol studia v Praze, neb objednat po internetu.

Já vlastním tedy nejsvětlejší odstín 208 a musím říct, že i teď v zimě je na mě možná až moc světlý a mohla jsem si vzít o číslo tmavší, protože já se snažím zakrývat především zarudlé pupínky a pokud je zakrývám něčím o trošililinku světlejším, než je můj odstín pleti tak krytí není takové, jako se stejným, možná o malililinko tmvším odstínem. A hlavně za chvilku přijde jaro, léto... A známe to, takže určitě dokoupím tmavší a pak je budu popřípadě míchat podle svého.


Dostávám k vzhledu, který je příjemný. Zlatý obal v tubě. Bohužel je trošku nepraktický a nehygienický. Takže já si trošku vždy "odšprknu" do své paletky po korektorech a pak štětečkem aplikuji na postižená místa. V současné době používám jen tento korektor, zafixuji Acne Cover pudrem od Dermacolu, navíc tvářenku od Dermacolu (náhoda :D) a vyrážím. Tento můj stereotyp se mi osvědčil rozhodně více, než každodenní používání makeupu.

+
Kryje jako blázen
SPF 30 - pokud používáte na zakrytí akné, tak se hodí (kvůli jizvám)
Hutnější konzistence vhodná jako korektor

-
Maskoidní při použití na celý obličej
Musí se s ním opatrně

Abych to tedy shrnula, je to ta nejkryvější věc, kterou znám. Dá se použít jak na zakrytí akné jizviček, tak i kruhů pod očima, nebo barevných nedokonalostí. Vydrží neskutečně dlouho, protože potřebujete vždy jen trošičku. Kdo nemá, ať uvažuje o koupi, já doporučuji všemi pěti! :)

Jen nezapomeňte: méně, je někdy více!

A co Vy? Máte ho? Nebo si na něj teprve děláte zálusk? A nebo máte to štěstí a vůbec ho nepotřebujete? :)

9 komentářů:

  1. Skvělá recenze, nejspíš si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  2. ó áno, najlepší korektor proste :)
    caramel-b.blogspot.sk
    PS: zruš si overovanie slovom, nie raz ma to odradí od komentovania

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  4. pekny clanok,kebyze moja pokozka znesie zn.dermacol(make-up) tak by som to odskusala.
    :)
    ps: som tu nova a budem rada ak si najdes cas a navstivis moj blog: http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. na tento make-up som počula len samé dobré recenzie rozmýšlam že by som si ho mohla kúpiť

    OdpovědětVymazat
  6. Výborný makeup. Vydrží hodně dlouho a opravdu výborně kryje. Jen hodně vysouší pleť.. Jinak je na jedničku ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento make-up používám již dloouho a souhlasím, že je naprosto skvělý moje stálice... Dřív, když jsem měla horší pleť, jsem ho nosila šikovně nanesen v tenké vrstvě na celý obličej (smíchávala jsem různé odstíny tak, aby byl na chlup stejný jako moje pleť) a nikdo nic nepoznal a ksichtík byl naoko bezchybný :)

    Takže i na celý obličej se dá nosit, když člověk ví jak na to :)

    Chloe

    OdpovědětVymazat
  8. holky kde lze zakoupit tento make-up v praze? nevite někdo právě jedu o vikendu do prahy a chtěla bych si ho pořídit protože ho tady nikde poblíž nemaji v drogérkách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. seženeš všechny odstíny v Dermacol studiu v Praze
      Je to minutku od Václaváku ;)
      Pasáž Černá růže, Na Příkopě 12, 110 00 Praha 1

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře :-)